Vårlängtan i snörusket

Hej bloggen!
Sitter i skolan och har samhällskunskap, vi håller på med brott och sådant och det är riktigt intressant, man kanske skulle bli advokat eller något sådant? Fett med pengar i alla fall!
Idag är det pissväder på Gotland, blää och fyy säger jag bara, det här är min sista lektion, efter den skall jag väl kanske ner på stan en sväng eller så går jag hem till Mattias direkt, får se, jag fryser ihjäl bara av att tänka på att jag skall gå hem till honom, hahaha.Skall sova hos min pojke ikväll, mysigt. Imorgon skall jag till Um.

Annars händer det inte så mycket här, det är som vanligt på Gotland ;) Längtar sjukt mycket till sommaren, eller det räcker med vår, då skall jag ta på mina nya converce, ett par snygga jeansshorts, min grymma jeansjacka, sen bara en massa rosetter i färgglada färger :) uuuh lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0