God morrn

hejsan!
Hoppas allt är bra med er, jag sitter i skolan nu har knappt varit vaken i en timme, eller det har jag fan inte, men jag kom i tid i alla fall! Nu ska jag berätta om min gårdag för er tänkte jag:

Jag var i skolan till klockan halv tre eller någonting sen mådde syster inge bra så jag följde med henne så att det inte skulle hända något när hon var på egen hand. Vi åkte hem och jag åt en macka, sen drog vi till min gammelmormor som allaredan glömt bort att jag varit där. Efter det drog vi till stan och var på Bhprovning, det var hemskt, inget passade och jag kände mig asful så jag drog där ifrån illa kvickt för att möta upp Jennie och Sofie på stan, Freja och Julia och Jocke hängde också på senare, vi drog runt lite på stan, spanade in lite kläder blev inte direkt tokkär i något plagg, skönt.
Men hittade skor i alla fall, men dom var för stora!

Efter en stund blev det dags att dra på bio med Mattias, Micke, Malin och Victor vi såg watchman och den var faktiskt riktigt bra, mycket tänkande men det lyckades ju jag bra med. Rekommenderar den starkt!
Efter det så åkte jag och Mattias hem för att lägga oss i soffan och typ somna. Vi har det bra vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0