tillbaka

Hej tycker ni att jag skriver lite? ;)
Nu är jag i alla fall tillbaka, och nu är våren påväg så nu börjar mina shoppinggener att tina upp efter den kalla vintern, idag skall jag tillexempel på Bhprovning, hittar förhoppningsvis en Bh som passar mig, det är inte det lättaste när man är onormal ^^
Imorgon blir det stadsrunda med syster, vi ska kolla efter något fint åt henne och det kommer nog hamna lite saker i min garderob också :D trots att jag har shoppingförbud! Har spanat in lite skor som skall få följa med mig hem, hihi. Jag bor i alla fall inte hemma längre, där ser ni, det händer i alla fall lite i mitt liv ändå. Jag bor hemma hos min mormor då hon är i Israel en månad, så jag har frihet nu, skönt! Mattias bor där ganska mycket, varje natt :) Vi lagar mat, diskar, plockar i ordning, vi bor ihop, vi är sambos :D:D

I helgen skall jag nog ha en vit helg, ska ta promenader, äta god mat, bada, jobba och saker som man mår bra av, det blir dock inget soffläge hela helgen, jag hoppas helt enkelt bara på fint väder, jag är så sugen på prommenader och solsken med ett par fina brills på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0