Diss till profet!

Hej alla!
Jag vill på Byonces konsert i Sthlm den 13 Maj, ville bara säga det!


Allt det här har gått för långt, jag orkar faktiskt inte bry mig längre, allt du gör får mig att skaka av ilska, men jag håller det tillbaka för jag ska fan vara mogen den här gången, det är lågstadienivå nu, man skaffar fan inte anhängare i ett bråk mellan oss två som jag för den delen inte ens förstår mig på, inse det var du som gjorde fel inte jag, jag skiter fullständigt i det du gjorde om jag skall vara ärlig, blev inte ens sur när du berättar det, så ge dig, det är du som har gjort fel så svälj det för fan, inget annat har hänt. och Du.. Det var inte jag som sa att du inte fick komma på festen, det var jag som sa att du FICK komma, så gå runt och snacka skit om något du inte har någon aning om, kolla upp fakta först. Och du... ett tips från coatchen, när man har så där stora ögon är det inte hälsosamt att titta så pass mycket snett som du gör hela dagarna, dom ploppar snart ut. Nu vet jag att jag inte heller var så mogen men det skiter jag rent ut sagt i för du har klivit över gränsen allt för många gånger angående hur man beter sig mot andra människor (oavsätt om man hatar denna person i fråga så som du hatar mig)
Men jag skiter i dig, mer än jag trodde att jag någonsin skulle kunna göra eftersom jag faktiskt tyckte om dig en gång, så det jag gör nu är att andas och hålla mina knytnävar långt ner i jackfickan och ha en cigg i beredskap. Jag vill inte bråka längre om det här. Visst jag hatar dig och du hatar mig, men jag har accepterat dig och skiter fullständigt i dig. Jag skulle inte bli det minsta ledsen om du dog imorgon, snarare lättad, då skulle jag slippa dina blickar när jag försöker att lära mig något på mina lektioner, kanske du borde testa? Att lägga energin på att lyssna på läraren och lära dig något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0