skolan igen

Hej på er alla! :)
Nu sitter jag i skolan, lovet är slut, bu.
Jag har i alla fall haft ett underbart lov, har varit och hälsat på Kevin i oxelösund nästan hela lovet, skönt att komma bort lite! Jag har varit i sthlm också och shoppat :) Blev tre fina klänningar som fick åka hem med mig, hihi.
När jag kom hem så väntade Mattias vid båten och sen dess har vi umgåtts hela tiden :D
Nu är man hemma igen och träffar alla och får höra en massa skoj som dom varit med om, intressant ;)
Idag skall jag till sjukgymnasten och få lite massage sen blir det till att vara med Ellpell, min tokfia<3
Sen blir det till att gå hem och fixa lite i lägenheten, har kvar den ett litet tag till.

Se you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0