Sävefesten var väldigt lättklädd.

Hej!
Nu sitter man här, yr i bollen och skulle helst gärna vilja gå hem och sova lite, men det går ju inte, jag får skylla mig själv och det gör jag med stolthet, jag hade jätteskoj igår på sävefesten och det hoppas jag att alla som var där hade, jag befann mig mest på schlagergolvet tillsammans med några vänner, det är så kul att stå och skråla till musiken tillsammans med leende vänner, jag log av glädjen som jag fick av musiken andra log av andra orsaker, så som alkohol skulle jag kunna påstå! Vi hade i alla fall skoj, självklart var jag kvar till stängning, dansade med en hel del trevliga människor men höll mig självklart på mattan trots skampliga föslag viskade i örat, Ziggelito och jag gick tillsammans hem, trevligt att prata med honom igen, han är en riktigt trevlig prick den där Ziggelito, vi har inte pratat på ett tag.

Väl hemma vid lägenheten möttes jag av min pojke som hade cyklat hem till mig mitt i natten, vilken tok ^^ Men det var mysigt att han var där! Jag älskar honom mest :) har killade mig lite på ryggen och sen somnade jag. snarkade jag? Svar okänt.

Nu skall jag flörta till mig en håltimme hade jag tänkt! Glassbaren jao :D Puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0