Inlines är bra träning, man tränar magen genom att skratta!

Hej bloggen :)
Nu sitter jag i skolan, har precis skrivit klart min nyhetsbevakning i samhällskunskap, så nu skall jag bara lämna in den, skönt att ha någonting klart, nu ska jag bara skriva klart mitt arbete i karaktär sen matteprov och nationella i engelska, redovisning i karaktär/samhälle/svenska. Sen är jag nog fri för en stund?! Hoppas :) Men jag är taggad inför att plugga sönder mig om jag skall vara ärlig, ska bli skönt att få bort alla stenar från ryggen om man säger så!

Idag hade vi idrott och jag åkte inlines, folk snackade skit om mig och sofie när vi åkte, dom viska typ att vi var jättedåliga, hell no att vi är vi är ju bäst ;) Haha men det bjöd vi på, synd att alla bara ska hålla så hög standard på allt, kan man inte bara få vingla runt lite på hjul och ha kul liksom??
Ikväll ska jag sova hos Mattias, håller på att rensa ur lägenheten nu plus att han har sovmorgon imorgon och jag skall inte till skolan över huvud taget imorgon, nej jag skall till sjukan, är faktiskt ganska nervös!
Men det går nog bra...
Nu är det Engelska som gäller, skriver kanske senare!


Pusseje

Kommentarer
Postat av: Linda

Hhee inlines är ju as kul att åka:) hehe

2009-04-22 @ 16:45:15
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0