Hemma i Fole

Hej bloggen.
Sitter hemma i fole nu, har haft två underbara dagar sedan jag skrev sist.
Jag lyckades flörta till mig den där håltimmen igår och åkte till glassbaren med Elinor, Andreas och Jesper, mysigt!
Efter det var det skola som gällde.
Men när skolan var slut var jag med syster och Sofie S, vi tvättade bilen och lite, sen åkte jag hem till Fole, här hemma åt jag upp min katt, har saknat honom ^^ Sen åkte jag in till stan igen med Sofie, vi gick ner på stan och hade askul, träffade andra mysiga tjejer där nere :) Gick hem och var hemma vid tio typ, då kom Mattias också hem :)

Idag åkte jag och Mattias hem till Emelie och Martin på en brunch, trevligt! Sen åkte jag till stan igen och träffade mamma, vi har varit på gravarna, jag har kört och sen nu väl hemma så har jag suttit ute och solat.
Nu ska jag planera min resa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0