Idag stärker solen mig

Hej bloggen nu är jag hemma igen. Har varit i stan så gott som hela lovet, men nu är lovet slut och det är dags att komma in i normala rutiner!
Mitt lov har i alla fall varit underbart, har varit med min pojke och jag har varit med mina flickor :)
Idag består dagen av lite fix med skolsaker som jag skjutit på hela lovet, och tahand om mig själv grejer!
Har redan hunnit rensa garderoben på kläder idag, rensade bort upp emot hundra plagg skulle jag tro, jag har så sjukt mycket kläder, har inte riktigt förstått det förens nu då mamma lagt alla kläder i högar i vårt extrarum, herre gud! men nu är en hel del borta, det har åkt hem till Emelie nu så får hon plocka vad hon vill ha!
Jag och Mattias har även varit ute och gått här hemma i Fole, det är ju så sjukt fint väder så jag bara ler hela tiden, helt sjukt vad skönt det är när solen värmer!

Nej nu skall jag plugga sen lägga mig och dega en liten liten stund, mer hinner jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0