Välkommen till min nya blogg.!

Nu var jag helt plötsligt trött på alla gamla inlägg och bestämde mig för att gå vidare och radera ALLT!
Och kanske skall jag bli bättre på att blogga nu??;)
Jag suger ju på det!

Så välkommen till min nya blogg! Ut med allt det gamla och in med det nya, nytt år = rensning av bloggen!


Nu är det nytt år och jag skall avsluta tvåan på gymnasiet, fylla 18 år, åka utomlands två gånger (förhoppningsvis) tjäna ihop massor av pengar till körkortet, skaffa en kattunge eller en hundvalp har inte bestämt mig! Höja mina betyg, sluta tänka på min vikt, bli mer hälsosam, spara ALLA mina pengar jag tjänar, bli bättre på att blogga SÅKLART! Sen skall jag ta bättre vara på mina kära vänner, min familj och min älskade pojkvän! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0