snabb bloggning i skolan

Hejsan bloggen!
Sitter i skolan nu, har en lång lektion i karaktär, fick en dator för att jag är så svag i mina leder och självklart utnyttjar jag det till att uppdatera lite här i bloggen, känner att jag är på G med det nu, kommer att blogga en hel del nu framöver då jag skall få en aldeles egen dator i skolan :) Jag hänger ju med på lektionerna ändå!
Idag är det lång dag i skolan, utan rullstol, kände för att försöka mig på att vara utan den idag, trots att det gör lite ont.

Imorgon hoppas jag på fest, hoppas på en mysig helg över huvud taget, tänkte kidnappa Elin, vad tycker du??

Nu skall jag drömma om lite kläder tänkte jag!

pussen

Kommentarer
Postat av: ELIN

Kidnappa mig på Lördag! Fiest hemme hos mi, läsk o chips och en bra rulle! <3

2009-01-08 @ 18:06:26
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0