Saknar alla.

Shaa!
Jag är döende, ja det är så sjukt synd om mig, jag ligger och svättas som en gris och yrar, sover för det mesta, febern är sjukt jobbig, men jag har faktiskt längtat efter att få vara riktigt sjuk, det påminner lite om när man var liten, nu måste ju mamma ta hand om stackars mig igen ^^
Imorgon får vi se om jag går hela dagen i skolan eller om det bara blir sista timmen då jag har engelska redovisning, vill gå hela dagen men vet i fan om jag orkar det.
Har så mycket att göra just nu, jag hinner verkligen inte med att vara sjuk!

Igår fyllde Linda Frisk 18 år, grattis gumman :) Hoppas mitt sms kom fram!
Igår firade jag och Mattias ett halvår, vi fick i alla fall vakna upp tillsammans, vi får fira i helgen! :)
Imorgon fyller min Idasvida 18 år :D:D <3

Nej nu skall jag fortsätta att plugga (vill inte komma efter)
På torsdag är det en jobbig dag.. Elin I have to talk with you!!!

Jo just det, jag har börjat nu, nedtrappningen på rökningen, har satt upp regler och belöningar om jag klarar mina mål, har bara rökt några bloss på två dagar, Elin slöt ju direkt men det pallar inte jag, får hjärtklappning bara jag tänker på det, hon är så mycket duktigare än jag.. jag är röksugen exakt hela tiden. Men jag kommer nog för all framtid att vara en sommarrökare, det kan jag inte sluta att vara. Haha huu min andra dag med nedtrappning och jag börjar ge upp. Good luck chuck.
Tjosanhejsan!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Klart du klarar av att sluta, klarar jag det, så klarar du av det! Du har alltid haft bättre vilja än vad jag har. Och grattis till dig & Mattias, hoppas för all del att det håller ett bra tag till. Ni är sötast i världen! <3

2009-01-13 @ 19:00:17
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0