Nu hade jag mer tid

sorry för ett så kort och tråkigt inlägg innan men jag blev helt distraherad av alla val jag måste göra, det är dags att välja individuellt val inför trean och det är ett ganska stort beslut, jag tror jag kommer vara lite lat och vlja något som jag vet att jag är bra på men jag är bra sugen på bild eller syslöjd, ska bara prata med någon som har syslöjd först så jag vet vad det är för krav ^^
Idag har vi bestämt att vi ska plugga efter skolan, Amanda jag och Malin, Elinor skulle nog plugga hemma, samma med Pussy och Jennie är ännu allas vår sjukling. Ikväll blir det kanske filmkväll hos Elinor med en massa folk, får se om jag orkar bara, är ju faktiskt inte riktigt frisk. 

Igår kväll sov jag hemma hos Emelie och Martin, Emelie och jag gick ut och gick 6000 steg, kollade på miljonvillor och drömde oss bort till rikedomar, det var riktigt skönt att vara ute och gå, men det känns i mina leder idag, men det var det värt, vi såg på Top Model och gick och la oss tidigt, jag läste min bok och somnade sött i soffan, hihi.

Nej nu är det samhällskunskap som gäller, och saknaden till Mattias är stor.

Amanda och Malin hälsar att dom är bäst, själv får du tycka vad du vill, bara du tycker att dom är BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0