Mvg - stolt*

Hejsvejs!
Nu är det lunch sitter här i datorsalen igen med Amanda och Jennie, har just berättat min och Mattias kärlekshistoria, hihi blir ju helt fnittrig när jag tänker på min första kyss :)
Snart är det dags för lektion, förberedelser inför praktiken, hoppas på att hinna färdigt i tid så att jag kan skriva på svenskan så jag kan lämna in den sen! Fick i alla fall mvg på bokreccensionen, yeey :D Ännu mer värt att festa ikväll när man har något att fira, vi drar hem till Sofie innan sen blir det nog sovaöver party hemma hos mig med Jennie och Amanda!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Ni två är alldeles för söta ihop! :)

2009-01-09 @ 21:33:33
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0