mobillek

  • jag älskar -  Daniel Carlberg
  • jag har haft sex med - Elona Steiner
  • jag har ljugit för - Emma Hård
  • jag har strippat för - Fia
  • jag har blottat mig inför - Hanna Klingvall
  • jag vill bli tillsammans med - Kikki Johansson
  • tog oskulden - Linnea Jacobsson
  • jag har bjudit på middag - Martin Ekström
  • dansat med - Mia HG
  • hånglat med - Oskar Eriksson
  • velat knuffa utför ett stup - Ronja i klassen
  • varit kär i - Tina
  • jag har slagit - Annika Barett
  • festat tillsammans med - DonkenLinnea Ansin
  • vill gifta mig med - Emma Leino
  • vill duscha tillsammans med - Johanna Cristensen
  • min kk - Lina Adman
  • min partyprinsessa - Mormor
  • min älskling - Robin Nilsson
  • vill ha barn tillsammans med - Andreas Östman

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    hahah här kom man med på ett hörn ;)

    2009-01-14 @ 14:41:07

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0