Mina bitches och jag

Idag vart det en kort dag i skolan, orkade inte vara kvar så jag drog ner på stan istället med tjejerna, bra start va?
På stan blev det till att shoppa en massa fina saker :) Skall ha lite nytt på mig imorgon, har redan valt, supernöjd!
Var och fikade med Elin också, Freja den jäveln dissade oss och Sofie gav vi upp hoppet på ganska fort... Julialover där ;) Elin det mongot har bokat sin resa till Kap Verde nu och jag åker inte med, har helt enkelt inte råd + att det kanske blir Israel då. Men i slutet av sommaren blir det antagligen Turkiet med tjejerna, kanske det blir några boys också? :) Skulle vilja på en varm strand med min älskling också, tillsammans med tjejerna dåra och en rosa drink och en jättestor cool solhatt och bigbrillzers.. hmm måste jag vakna ur den drömmen? Jag skulle vilja åka i augusti innan skolan börjar, så är man uppvilad och fresh tills skolan börjar och jag börjar klass 3, hehe ;)
Så nu har jag bestämt det tjejer, vi SKA åka till Turkiet i sommar, jag är ju nästan arton i alla fall... jag tar hand om er, den som vill åka med får... eller inte vem som helst, ställ dig på väntekö för att få gå igenom våran kontroll ;) Vi har egen tull vetteni!

Nu har jag precis tagit en lång varm ducsh, haft lite hemmaspa, känner mig så fresh just nu, skall skriva ut lite fakta till Samhällskunskapen och skriva den så jag har det överstökat, då kan jag bara sitta och slappa på lektionerna och i vissa fall få sovmorgon? ^^ Sen svenskan också.. blää, bit ihop.
Något kul jag skall göra är i alla fall upsatsen om kost, det är intressant och veta hur jävla dålig min kost är :D:D
Nej nu ropar mami "SKA VI ÄTA ELLER?" "Sure why naat?"

Märker ni vilket bra humör jag är på? :)
En dag med tjejerna, massa shopping (väska, kofta, linnen, tröja) skönaste ducshen ever, drömmar om turkland, det kan bara resultera i ett gott humör. Men snälla alla som glor på mig, sluta snälla snälla, annars blir det snart synd om er för Elin håller på att sluta röka och är extra känslig och Sofie hon är bara allmänt lack på alla som fick nya ögon i julklapp och inte lärt sig att använda dem klokt, och Freja henne kan man inte lite på hon bangar verkligen inte för att få lite rättvisa här i världen, så vem vet snart sitter du också i rullstol.. och då är det vi som glor på.... DIG ;)

Kommentarer
Postat av: ELIN

BÄSTA INLÄGGET PÅ LÄNGE, KEEP UP THE GOOD WORK BABY! <3

2009-01-07 @ 19:55:52
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0