Min dag var som en annan måndag

hej nu är det snart ett helt dygn sen jag skrev i bloggen, dåligt dåligt, men dagen har varit helt fullbokad.
Har varit vid tandläkaren, vid Anna, tagit spruta, shoppat med mamma - det blev ett par ljusa jeansleggins från Vila selected, helt underbart fina, jag och Malin har drömt om dem så nu besannade jag den för min egen del! det blev också en jättesöt kofta beigebrun typ och så blev det en svart bh, fanns bara två i hela butiken i min storlek, suck, kan man ha mer otur? Sen blev det en kavaj på secondhand, size större som jag skall ha som vårjacka, den kommer bli assnygga med ett par helt nya converce som jag skall köpa närmare sommaren då det börjar bli torrt på marken!

Efter en statstripp med mamma och en ajajspruta hos Allvarsson där doktorn sa att jag va "heelfräään" haha hon är ju bara för grym hon ;) aja efter det så drog jag hem till Frejas nya lägenhet och shit vad fin den var, jag fick såklart en hel del massa ideer så jag skall dit nästa vecka när alla möbler kommer och inreda tillsammans med Freja, hon har överlåtit det hela åt mig, så man kan säga att det är hennes cash och min smak, det kan nog bli bra. Vi ska gå och köpa något fint tyg så att jag kan sy gardinerna! Sen skall jag proppa på henne massa fina ljus och sånt.
I helgen blir det nog tjejkväll där, dock utan möbler haha. Och jag har fått mitt eget sovrum också, i garderoben :D Den var ganska stor, provlåg i den, det funkar ;) Sen skall Freja ha inflyttningsfest och då skall jag skriva en önskelista åt henne på saker hon behöver, vi kanske skall börja med att skriva smörknivar? just nu använder hon en träslev för att bre sina mackor. Tove var också där, så vi tre gick ner till donken och åt glass, Liam och Eve kom också dit. Liam och jag satt och log åt varandra och pratade gurgelspråk, jag fick barnavilja igen, skulle så gärna vilja ha en bäbba, men Mattias sa nej senast i lördags så nää :P Men jag får låna Liam lite :) Efter det åkte de hem och jag och Freja var ensama, vi gick en sväng på stan, träffade Malin och Amanda och snacka lite med dem :) <3

Ikväll skall jag påbörja min nya kjol, tvätta löshåret, se första säsongen av Gossip Girl och somna in tidigt!
Imorgon är det första dagen på praktiken, längtar<3
Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0