Min dag är fullbokad!

Hejsan!
Orkade inte skriva igår för jag var ganska död!
Men min operation gick bra, nu har jag jätteont men det skall tydligen bli bra imorgon :) Så det hoppas jag på.
Idag har jag massor att göra men jag måste ta det lugnt men jag gör allt ändå bara i lite lugnare tempo, håller på att rensa ut allt jag äger, igår började jag med allt smink så det försvann rätt mycket, skönt! Sen blev det till att tvätta allt som blev kvar, tvättade min rougeborste och fy fan vad äckligt det var :S helt svart typ!
Sen fortsatte jag med mitt rum, rensade smycken, papper och kläder, nu har jag en tre garderober kvar som skall göras, suck ^^ Sen får syster komma hem och kolla igenom vad hon skall ha! Mycket är ju redan hos henne men det har hon bara fått låna, just nu är mitt rum fullt av kassar med saker som skall slängas, saker som inte är mina och som skall lämnas tillbaka till dess rätte ägare, ja det ser ganska förjävligt ut. haha!
Ikväll blir det även lite hemmaspa och planering av Mattias present, det kommer nog bli bra, Dennis godkände den i alla fall! Längtar till helgen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0