Josefins nytterier

Hejhej!
Nu bloggar jag igen, utan något att skriva, kul va? hehe nehe tror icke det.
Josefin försöker bli nyttig så hon går runt och äter frukt hela tiden samtidigt som hon suktar efter dessan, duktig flicka!
Själv håller mina knän på att lägga av och jag känner att jag inte orkar mer, fick just reda på att jag skall ha den där jävla redovisningen i engelska om ett engelskaspråkigt land, vi trodde ju att vi skulle slippa den där, men nu har Amanda och jag bestämt att vi skall satsa ordentligt på den, vi får se, skall plugga på måndag men jag börjar nog lite innan för den ska bli bra!

Nu skall jag återgå till mitt pluggande i Samhällskunskap A, det går bra, snart klar.
Bra jobbat Jennie föresten, andra dagen i vår klass och du är inte här ^^
Imorgon blir det i alla fall partaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0