Its my favoriteday today, frrriday

God morgon bloggen, här sitter jag nu i skolan, allmänt trött och seg men ändå på bra humör, vaknade upp med älsklingen brevid mig, skulle egentligen ha sovit hos Amanda och Malin men det blev hos Mattias, igår kväll var vi hemma hos Filip och sjöng singstar med honom och Elinor, jag hade ingen röst när jag gick och jag har ännu mindre röst nu, bhuhuu.
Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, skall till mormor men annars är det chill som gäller, det är fest i Fole igen men jag orkar nog inte gå dit om jag skall vara ärlig, vi gick ju ut ganska hårt förra helgen Amanda, Jennie, Sofie, Freja och jag. Idag flyttar Freja in i sin lägenhet, skall bli kul att komma och hälsa på henne i hennes egna hem :) Tjejkväll varje kväll!

Nu har jag engelska så jag skall läsa i min bok, men skall även skriva lite mer på min samhällskunskap som ska vara inne idag, det blir nog jättebra till slut.
Ikväll måste jag lägga in alla bilder på Facebook innan jag blir mördad av typ... Alla.

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: ELIN

Miss u

2009-01-16 @ 11:03:57
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0