Hissa och Dissa

Hissa:
Min nyfunna energi -
Helt sjukt att jag är så pigg som jag faktiskt är, jag sprudlar av energi och glädje, jag hälsar det nya ljuset välkommen, jag tar tag i saker direkt och vill fylla mina dagar så mycket som möjligt, detta humör brukar komma i Mars men det är redan här, tack tack :)
Elin Hansson - Jag kan aldrig hissa denna tjej tillräckligt, hon är ju min allra bästa vän och finns för mig i alla lägen, just nu vill jag hissa henne extra mycket eftersom även hon sprudlar av energi och välmående.
BF2a - Min kära klass, nu är vi tillsammans igen och jag stormtrivs nu, förut kände ja mig inte alls hemma i klassen men nu är det sååå sååå mycket bättre, vi skrattar och har kul, det spelar ingen roll att lektionerna är tråkiga när vi har varandra.
skolan - Tack för lite organiserad vardag igen!

Dissa
Halkan -
Jag är seriöst livrädd för att halka omkull, det kommer att ske det är bara frågan om när
tjocka kläder - Jag vill ha jeansjacka nu, bort med alla dunbollar
pengabrist - Nu när festen är på G och det kommer gå på några hundra skulle lite extra pengar sitta fint
gloapor - Som rullstolsbunden kan jag härmed meddela att folk glor som bara den, suck!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Älskar dig gumman! Du är det bästa som finns, oavsett vad!

2009-01-08 @ 18:04:58
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0