Hissa och Dissa med Annabell

Kände för att dela med mig av mina egna åsikter lite så därför slänger jag upp en hissa och dissa lista.

Hissa
Vännerna:
Jag kan aldrig hissa er nog, tack för att ni finns (ni vet vilka ni är) ni gör alltid dagarna ljusare än vad dom är!

Utlandsresor:
Vem kom på idén med utlandsresor? Jag skulle i alla fall vilja tacka den personen, helt underbart att man bara kan sätta sig på ett plan och komma till värmen, dessutom finns det en hel del billiga resor, vad sägs som att dra nu på direkten?

Jobbet:
Jag jobbar på Mcdonalds, och många snackar skit om detta jobb, att det är dåligt betalt, dåliga förhållanden och bla bla bla, för mig stämmer inget av det, jag älskar mitt jobb och är glad för att vara där igen efter en lång rullstolsfärd, vi har så himla kul, jag litar verkligen på min Mcdonaldsfamilj!


Dissa:

Vikthetsen:
 Är så grymt trött på denna vikthets som strömmar runt i bloggarna just nu, en del tycker att man skall vara smal andra tycker det är mycket snyggare att vara mullig, kan inte alla bara shut the fuck up och vara nöjda över sig själva? Den är så sjukt många som inte har något självförtroende som läser dessa bloggar och vad tror ni kommer hända med dem? De vet ju inte alls vad de ska ta sig till, tjock eller smal, det är frågan. Till och med jag som är världens bitch börjar ju fundera på vad jag är och om det duger. Well well, jag tycker att vi alla skiter i det här, vi tar på oss våra bikinis och springer runt hur stolta som helst tycker jag (vänta dock till lite varmare gradantal)

Vädret:
Nu är jag så sjukt trött på vädret också, eller jag har varit det ett tag, men nu vill jag verkligen ha vår, jag vill kunna strutta runt i sköna ballerinaskor och min nya ursnygga jeansjacka, sen vill jag ha dem där tokiga känslorna som man bara känner på våren, och i vår blir de känslorna med pojken :) Förra våren var jag ensam med dem känslorna, nu får jag dela dem med en underbar kille, så snälla våren kom nu, visst du har redan börjat visa dig i rabatterna men snälla skynda liite mer!

Tristess:
Här sitter man hemma och gör ingenting, har blivit beordrad att inte göra någonting eftersom jag precis fått en kortisoninjektion i höfterna, så jag får inte röra mig så mycket, men det är så svårt!!! Vad gör man när man inte får göra vad man vill?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0