hemma hos Mattias :)

Så nu några timmar senare är bilderna uppe på Facebook, jag sitter hemma hos Mattias och lyssnar Snook, kan ju inte låta bli att tänka på Martina och Malta när det är snook som man lyssnar på, haha. Snart kommer ABBA och då tänker jag på Mandie istället.
Ikväll blir det bio med Mattias, ser ut som att vi kommer gå själva som det ser ut nu, mysigt :) Vi skall äta någonting också antagligen, vi skulle laga middag men äh :P Nej nu skall jag ta mig en cigg, har bara rökt några bloss idag faktiskt, men det beror på att jag suttit framför datorn hela dagen så jag är inte så duktig som det låter.

Nästa helg är det fan dags för alla att vara friska för då¨måste vi väl ändå ta och inviga Frejas nya lägenhet?? ;)
På måndag blir det en kort skoldag med Jennie sen är det praktik i fem veckor igen, alltså kommer mitt liv bli så där lagom intressant igen, men jag kommer blogga ändå jag ;)

Kommentarer
Postat av: ELIN

Jag kommer inte träffa dig på 5 veckor ungefär alltså? Sist du hade praktik blev det jäääävligt sällan vi sågs, det sög! :(

2009-01-17 @ 19:22:03
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0