Första tidiga morgonen på ett HELT ÅR

God morgon bloggen!
Nu är jag i skolan igen, känns lite konstigt att sitta här, kan väl säga att jag föredragit sängen istället, men ibland får man ju helt enkelt inte välja, som tur var så har jag en kort dag framför mig och sen vill jag hem! Men det får vi se hur det blir med den saken, jag och bussar går inte så bra just nu när det gäller rullstolen, får väl ringa mami och se vad hon säger, har bara en lektion idag om man räknar bort idrotten och det tror jag att jag gör!

Idag är dag tolv av bombningen i Gaza och jag hoppas att de får igenom vapenvilan så att jag kan åka till Israel snart, jävla folk, vad löser dem med det här egentligen? INGENTING. de bara bombar sönder allting och dödar massor av folk, blä för det. Roshayin ligger ganska nära Gaza ändå så det är lite riskfyllt att åka dit, suck. Men jag hoppas :)

Nu skall jag plugga lite svenska ^^

Shululu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0