Asgarv!

Just det glömde ju att berätta, det var så himla kul idag när vi stod och väntade på att maten skulle öppna, eftersom det är snö ute blir det oftast halt inne i korridoren precis där i svängen när man kommer in, svårt att förklara men säveelever borde fatta ^^ I alla fall, idag var det extra halt och varannan människa som gick in där höll på att trilla omkull, vissa gjorde det också, det var askul, vi satt där och nästan grät av skratt, jag filmade till och med lite hihi, Seriöst jag skulle ha kunnat sitta där hela dagen och kolla, jag har inte skrattat så mycket på länge, jag fick ont i magen. Jag tror verkligen på det där men att skadeglädje är den enda sanna glädjen, Stackars Molle och alla andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0