ännu at Elins

God morgon bloggen :)
Sitter hemma i Elins varma säng nu och mår skit, ucsh vilken förkylning jag dragit på mig, men det har jag inte tid med så det skiter jag i just nu, idag är det bara chillingdilling hos Elin som gäller, men sen skall jag in till stan för det är basket ikväll och det vill man ju inte missa, det är match mot brahe, good luck! Sen blir det nog så att älsklingen kommer hem till mig, Elin är kär i mitt förhållande med Mattias, lite kul, hon är mer exalterad över hans sms än vad jag är, men det är nog bara för jag är så dum i huvet så jag inte kan uppskatta såna saker, haha jag är ju bara så trött ^^ Elin ville ha samtal ikväll när vi skulle sova, hmm det vill INTE jag, så jag sa åt henne att läsa och hålla käften, då somnade hon, hah. Sen blev det till att ligga och knuffa undan henne hela natten (jag är inte Dennis nej!) Imorse måste vi ha sett väldigt roliga ut, ingen av oss orkade prata med varandra men vi var ändå glada av att vakna upp och se varandra så vi började låta som marssvin, haha askul. Jag minns det väldigt väl men inte Elin såklart.

Nu är det Lets Dance repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0