Allt jag skriver kommer fram till Mattias utan att han behöver läsa det

Hej bloggen!
Dåligt med bloggande idag, jag vet, men jag har ju myst med min pojke hela dagen och då hinner man ju inte blogga :)
Igår var vi och såg bio, Tim och Josse var också där så vi samtalade lite med dem, sen var det dags för filmen dåra.. ja den var asbra tyckte jag, lite för lång bara, vi såg den där med Benjamin, babisen som föds gammal och blir yngre och yngre, den med Brad Pitt, höll ju på att få spader när man var så där ung och snygg och hade skinnpaja och pilotbrillor, uff. Stackars Mattias som fick sitta brevid när jag smälte av att se någon annan :P
Efter det gick vi hemåt, pratade och hade oss, sen såg vi en skräckis som mattias var dum nog att somna till, och jag som älskar skräckfilmer tyckte att den var asläskig och började nästan att gråta, så jag väckte Mattias och grät och gnällde över att han hade somnat, haha, sen somnade jag i alla fall i hans armar, i natt har jag väckts av att Mattias bett mig att ge honom mer plats, haha vad dum jag är!

Idag har vi bara slappat, ätit god mat och efterrätt med Cristine och Malin, vi var ute på balkongen med Lilly i koppel fast hon tyckte det var för kallt så hon gick in ganska fort, men nu fick hon i alla fall prova på att vara ute och gå i koppel med oss :)
Nu skall jag sminka av mig, sedan sätta mig i solariet en stund, sen skall jag även rensa mina kläder och lägga ut lite småsaker på bubbelroom och se om någon är intresserad.
Imorgon blir det skolan med Jennie, har bara en lektion och den är med henne, sen skall jag ta spruta, prata med Anna, till tandläkaren och lite sånt småfix.

Just det, blev medbjuden på någon sånt där filmmaraton med bara barnfilmer, Mattias och hans vänner ska ha det, men jag vet inte jag nej... inte direkt så att jag känner mig välkommen i det lilla gänget om man säger så, man har ju blivit tillfrågad att komma senare förut. Nej så det känns lite knäppt måste jag ta och säga, varför skall jag vara med liksom? Men barnfilmsmaraton lät kul, tjejer vad säger ni? :) Elin jag behöver din åsikt i denna fråga (som i alla andra frågor) så du måste vara frisk imorgon, annars funderar jag starkt på att... hmm tappa dig på blod? ;)

Ha en bra kväll alla bloggläsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0