a painless day

Hej bloggen!
Hade det varit en vanlig kväll hade jag suttit här och målat naglarna och planerat morgondagen, men hela morgondagen är så gott som planerad och jag får inte ha nagellack imorgon, jag skall nämligen sövas och då ska de ha någon konstig sak på mitt finger så då går dä ju int! Suck, jag känner mig naken utan nagellack, det kommer nog bli min sysselsättning imorgon efter operationen! :)
Helgen har varit fullspäckad, går att kolla bilder på Facebook!
Har jobbat idag och gud vad kul det var, jag fick äntligen jobba, har inte gjort det sen 13 dec. Var lite ringrostig men jag kom igång ganska fort :) Nu skall jag in och prata med chefen om lite ekonomisaker sen är jag nöjd till tusen!

Imorgon fyller bästaste Kev år, det får man inte glömma<3 Arton år, jag firar dig med en shot kan jang, promisse!

Den här veckan blir nog lugn ända fram till helgen, på fredag är det först praktik, sen jobb och efter det bär det nog av till Freja på lite inflyttningsfest, alla jag vill skall dit skall dit så det kommer bli riktigt kul och sen vet man ju inte hur galet det blir ;) Frejas möbler kommer på torsdag så då skall hennes lägehet fixas, jag har ju som sagt lovat att hjälpa till, sen blir det till att sätta sig och tråckla ihop gardinerna! nej nu blinkar Mattias där nere så nu skall jag lägga all energi på honom en stund :) sen tvmys!

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0