A not so good morning

Hejsan!
Är hemma idag igen eftersom jag har så sjukt ont och jag ville inte ta rullstolen till praktiken för jag orkar helt enkelt inte tackla alla frågor just nu och jag känner på mig att det kommer att vara en hel del frågor, så då tänkte jag att jag kunde åka till skolan istället och vara med ettorna så att jag i alla fall får närvaro men de slutar precis när jag kommer in typ, suck. Så det blir väl en hemmadag idag, men grejen är den att jag glömt bort hur man bara sitter ner och inte gör någonting, jag kan inte sånt, så fort jag sätter mig ner kommer jag på tusen saker att göra, jobbigt läge!
Nej nu skall jag messa min Elin och se vad hon har för sig.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0