tillbaka igen efter pausen

Hej bloggen, länge sen jag tittade in här nu men det har varit fullt upp och en dator har ju inte riktigt tillgänglig i min nuvarande livsstil, har bara flängt fram och tillbaka i två veckor nu känns det som, båda helgerna har bestått av alkohol och pinsamma händelser, men det har varit kul i alla fall :)
Idag har det varit en lååång kort dag, nej jag skrev inte fel, jag menar det, en lektion som var lång som bara den, var ute på fordon och kollade under huven, haha läskigt. Min dag är slut nu i alla fall, men just nu går jag i BF1, haha är med mina flickor just nu, haha. Känns lite konstigt och sitta och rabbla alla saker som jag gick igenom förra året. Coolt att jag kommer ihåg allt. Efter skolan blir det väl stan eller något, jag vet inte riktigt. Haha.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0