Snabbåterblick av en utmattande helg

Hej nu är jag tillbaka efter en datorlös helg!

Fredag: Jobbade, sedan kom nåra av tjejerna och hämtade mig, sen blev det hem till Freja för att festa, vi drack och hade det kul, sen drog vi bort på fotbollen, hela kvällen sprang man mellan södervärnshallen och lägenheten, hade askul, alla var så trevliga och jag minglade runt där, haha. Sen drog jag med Freja, Oskar och Mattias till donken runt halv tre, Freja drog hem och vi andra tre drog hem till Mattias, jag gick och la mig och dom börja spela, väldigt sent så kommer victor hem och börjar ha deeptalk med mig, eftersom han sagt att han inte ville att jag skulle vara med och på en filmkväll, han kände sig taskig och satt där och babblade en lång stund, innan hade han pratat med Mattias om det för han trode att jag sov men icke :P så jag sa att jag hört allt han skällt ut matte för. haha.

Lördag: Sov ganska länge, sen hände det inte så mycket mer på hela dagen, jag bakade semlor till oss alla: Mattias, Oskar, Victor, Malin och Cristine, vi mumsade tillsammans i köket, sen blev det pizza, jag och Cristine åkte iväg ihop. Runt halv tio på kvällen gick vi till Ica Maxi och köpte massa onyttigt, killarna fortsatte såklart att lana, klockan halv tolv drog jag och Malin på fest, den sög, så vi kolla fotboll, kul! Sen blev det i alla fall hem och käka pizza och sova runt tre.
Delade säng med alla killar, trångt och jävligt. Tyckte synd om Mattias, han klämdes in i väggen som fan!

Söndag: Jobbade 11-15.15, sen var jag lite med syster, vi tvättade bilen. Sen satte jag mig på donken för att vänta på freja, hon slutade vid kvart över sex, det var kaos där så jag hjälpte till. Sen drog vi två hem till Mattias och hämtade mina saker, sen gick vi hem till henne. Vi planerade en fest som vi kanske skall ha i helgen, skall skicka ut inbjudningarna nu, längtar<3<3 Men det blir bara för riktigt riktigt speciella människor och med det menar jag donken crew ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0