Min början av lovet

Hej bloggen :)
Sitter hemma nu, känns lite konstigt har inte varit hemma på fyra dagar, har sovit hos Mattias istället. Helgen har varit fyullspäckad med kalas och fester, Mattias har fyllt sjutton år så vi har firat honom en hel del, både lördag och söndag!

Fredag: Jag åkte in och sov hos Mattias, det blev filmkväll med Tobbe, Oskar, Victor, Hanna och Lina, när de gick hem vilket var ganska sent så såg vi ännu mer film, trevlig kväll!

Lördag: Mattias bjöd in sina vänner på kalasfika, Frida, Oskar, Victor, Robin, Zigge, Eric och Oskar. Vi käkade och snacka, vi spela spel och hade det allmänt trevligt, på kvällen blev det party hemma hos Freja, där var vi alla ovanstående och sen, Hanna, Sofie, Jennie, Amanda, Malin, Annie, Adam, Johan, Hanna N och Frej såklart :) Drog runt två tiden pågrund av att jag blev för sne för att kunna vara kvar.

Söndag: Vaknade med älskling, han fick presenterna, en genikub och bad på torsdag på wisby Hotell :) Han blev glad!
Sen vart det att åka till hans pappa dit hela tjocka släkten kom, det var riktigt kul, vi spelade uno och hade oss :) Sen somnade jag i soffan några timmar, hela släkten fick se mig dreggla, jag är bra på det, slår Jesper lätt! Sen blev det att åka hem och se på film och mysa!

Måndag: doktorn, tandläkaren, jobb. Det var det jobbiga med dagen, när jag slöt övertalade Freja mig att stanna kvar i stan, så jag ringde Elin och fick in henne, sen fick vi in Tove också eller hon var kanske inte.. jaja klockan sju typ gick vi ner och åt middag på Celine, hur mysigt som helst! Kanonkul att vara med mina flickor, Sofie var dock saknad! Sen vart det att ta taxi hem till Mattias, orkade inte gå ^^ Där satt Tobbe, Victor, Hanna, Lina och Mattias och tjockade i sig en massa saker och såg film, jag klämde mig ner brevid Mattias och Hanna, Hanna var flummig och smittade av sig, jävla svin hon är ;) Hade trevligt, dom gick efter Victors roliga lek på datorn. Vi somnade nästan direkt. 

Tisdag: Syrran kom och hämtade mig, vi åkte hem, jag har tecknat och ordnat, skall snart packa för ytterligare två nätter i stan, onsdag och torsdag blir i stan, fredagen hänger på Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0