Linnea Jacobsson bästibästen

Hejsan bloggen!
Trevligt att så många kommer tillbaka hit varje dag och läser om mig och mitt liv som är såå händelserikt ^^
Idag mår jag bättre och pallrade mig iväg till praktiken, vilket jag är glad att jag gjorde, det gick jättebra, var med på kören vilket är hur kul som helst! :) Saknar sången... Efter praktiken skyndade jag mig hem till familjen jacobsson för min Linnea är hemma :D:D så underbart kul att träffa henne, vi har varit ute och gått en hel del, sen drog vi hem till mig och pratade, vi har typ pratat oavbrutet sen vi träffades, helt sjukt :P Vi såg bland annat Top Model och har pratat om killar och tecknande, tjejer? Hell yeah :D

Nu har Linnea dragit hem för ett tag sen, jag har sett på Oc, nu skall jag se lite på Life of Ryan om jag hinner, sen blir det nagelmåleri och ducsh med lite spakänsla också, behöver lite uppmuntran, men bara att det är endast två dagar kvar på praktiken och sedan lov det gör mig superduperglaaa :D

Nej nu skall jag bokstavligen rulla in i tvrummet, chiao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0