Jag är glaaa tralala

Svar till hmm: Ja visst låter det som att Nate skulle vilja ha mig för att jag har skrivit så att det skall låta, kära hmm skaffa lite humor och förstå dig på Ironi! sen så är det ju så att jag inte tvivlar ett dugg på att Nate skulle falla pladask för mig ;)

Idag har det varit fadderläsning i skolan, alla ungar har sprungit kors och tvärs och vi har grillat marsmellows (stavn.?) jättemysigt! Jag gick hem vid två och då hade jag planer på att åka till stan men mamma hade redan hunnit iväg och kommit hem igen, så det blev lite småpyssel hemma istället! SKall måla lite med mina nya färger ikväll, det blir inte på papper utan på keramik den här gången! :) Skall bli intressant.

Imorgon skall jag till stan och träffa syster, länge sen! Sen skall jag umgås med Mattias, har inte träffat honom på länge så det ska bli mys, vi ses ju bara på helgerna nu när jag har praktik, men den är över imorgon, då börjar lovet, wiiie ;D
Sen blir det middag med Mattias alla vänner på lördag, jag ville egentligen inte vara med eftersom det är killarnas kväll men eftersom Frida ville med och att jag skulle vara med henne så ställer jag upp ;) det ska bli himla trevligt faktiskt, träffar ju inte dem killarna så ofta eftersom en annan madonna sätter sig i vägen, men tjii fick du för nu kan du inte göra någonting åt det HAHAHAHAHA ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0